Monday, March 29, 2010

♥ 扫墓

28 March 2010







horrible?


哇,我去扫墓! 哈哈
我弟弟说我很恐怖[ 第一张照片显示着 ]
拍扫墓的东西
我觉的还好咯~ 反正没拍过?没事的吧?
hehe.
至于拜谁就不用透露啦

rest at car=D vry tired! and many insects ==
my whole leg bcum black black edi
hehe, bt nice!






vit cousin ♥ tat my cute little cousin sis and my cousin bro



You are suck a S.H! x]





扫墓过后!


have fun with my dearest cute little cousin! he is so cute! muacks ♥






he is so tiny x] love to hug he anytimes ♥


they said i love kids so much x] really i loves!


Tadaa ♥

we sing k at home that time
he is sing too x]
haha,so cute
after that, i hug he go out and ply xD

很瘦耶=.=好小只


我阿嬤在做鸡蛋糕的过程
要很多力哦^^ 厉害
haha.很好吃的~


然后五点半这样架motor载弟弟去游乐园玩 =D

wow,yeng! x]


七点多就会KL了 =D 开心
玩到不想回来,因为要面对考试 >.<
不过还是要考试啦 =D
呵呵


--

还有还有我终于和宝贝subline了
开心,我们可以剩钱了 ^^

我说我一听有人唱歌我就很开心
因为那是我的死穴=.=
然后昨晚他就唱了两首歌给我听^-^ 开心到不得了
呵呵 Muacks ♥ 很可爱

i wan to say..
Love You Every Moments. x] ♥

No comments:

Post a Comment